Categories
Bryggenytt

Investeringar

Alrekstadir har fått sin eigen leverandør av bryggeutstyr, Petit agentur, og alle medlemmer i bryggelaget får 8% rabatt ved kjøp av råvarer til brygging hos Petit.

Vi er dessutan snart innehavarar av alt som skal til for å drive eit godt studentbryggelag, inklusive mange gjæringskar og ein ekte Braumeister (eg elskar namnet). Sistnemnde gjev oss stålkontroll over bryggeprosessen!

Les meir om Braumeisteren på Petit agentur sine sider. Det ser heilt genialt ut! Eg gler meg som ein unge til å sette det første prøvebrygget i sommar :D

Store takk går til Frifond, som har gjeve oss stønad til investeringar og til Tillitsutvalet på Alrek studentheim, som har stilt disponibelt det gamle fotorommet til bryggelokale.

By Alrekstadir studentbryggarlag

Studentbryggarlaget i Bergen, med eige bryggerom på Alrek studentheim og ein 20L Braumeister.